خرید کفش

راهنمای سایز خرید اینترنتی کفش مردانه

[vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]در این مطلب شما  را با نحوه صحیح خرید اینترنتی کفش مردانه ، بوت و نیم بوت ، کفش های کلاسیک آشنا کنیم.

احتمالاً برای شما هم پیش آمده است که برای خرید کفش به صورت اینترنتی دچار شک شده باشید و ندانید که آیا کفشی که میخرید برای سایز پای شما مناسب است یا خیر.

انتخاب اشتباه سایز و خرید کفش میتواند منجر به مشکلات مفضلی، دردهای ناحیه پا ، انگشتان و  زانوها  و کمر شود. اما علاوه بر این ها معمولا خرید به صورت حضوری برای مشتری ها راحت تر است و زیاد به خرید اینترنتی کفش رضایت ندارند چرا که نگران این هستند که در صورت وجود هر مشکلی نظیر اشتباه بودن سایز و … نتوانند محصول مورد نظر را مرجوع و تعویض کنند.

ما در تولیدی کفش انتخاب اصفهان، تولید کننده انواع کفش های مردانه، کفش کلاسیک و بوت، به صورت فروش عمده  با تضمین بازکشت کالا و پشتیبانی سریع این دلواپسی را برای شما برطرف کرده ایم.

در ادامه راهنمای سایز برای انتخاب و خرید کفش مردانه  را میخوانید:

روشهای تشخیص سایز پا

در روش اول شما بدون جوراب روی یک سطح صاف بایستید و یک برگه کاغذ بزرگتر از پای خود را زیر آن قرار دهید و با مماس با بلندترین انگشت خود یک خط افقی بکشید و سپس این کار را در انتهای پاشنه نیز انجام دهید.

توجه داشته باشید که بهتر است اندازه گیری را در ساعات پایانی روز انجام دهید زیرا شما در طول روز فعالیت دارید و پای شما می تواند ورم داشته باشد و سایز را بزرگتر نشان دهد.

پس این کار را زمانی انجام دهید که پای شما در حالت استراحت بوده است همچنین برای این کار پایی را که فکر میکنید بزرگ تر است انتخاب کنید.

به عکس زیر توجه کنید تمام مراحلی که بالا توضیح دادیم در عکس زیر قابل مشاهده و انجام است مرحله یک، مرحله دو و مرحله سه پشت سر هم انجام دهید تا بتوانید سایز پای خود را بدست بیاورید.[/vc_column_text][vc_single_image image=”10188″ img_size=”full” woodmart_inline=”no” parallax_scroll=”no”][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]بعد از این که سایز پای خود را با این روش حساب کردید حال عدد به دست آمده را در جدول زیر که مطابق با استانداردهای اروپا ، آمریکا و انگلستان  نمایش داده شده است قرار دهید و مطابق با آن سایز پای خود را بدست بیاورید.

توجه داشته باشید در ایران نیز مانند بیشتر کشورهای دنیا از سیستم سایزبندی رایج اروپا استفاده می شود پس با خیال راحت میتوانید از جدول زیر استفاده کنید[/vc_column_text][vc_single_image image=”10196″ img_size=”full” woodmart_inline=”no” parallax_scroll=”no”][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

نحوه اندازه گیری سایز پا و کفش

بهترین روش برای به دست آوردن سایز پا برای انتخاب کفش و خرید اینترنتی کفش اندازه گرفتن آن با روش بالا می باشد اما در این این بخش سعی داریم شما را با چند نکته دیگر نیز آشنا کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید

یکی از کارهایی که می‌توانید برای تشخیص سایز پای خود انجام دهید استفاده از کفش های قبلی تان می باشد اگر کفشی دارید که مطمئنید با استانداردهای جهانی تولید شده می توانید سایز آن را نیز مد نظر قرار دهید تا اطمینان بیشتری در رابطه با سایز پا داشته باشید

در بیشتر افراد اندازه پای چپ و راست با یکدیگر متفاوت است لذا در زمان اندازه گیری با روش بالا بهتر است پایی را که فکر می کنید اندازه بزرگتری دارد انتخاب کنید تا سایز کفشی که میخرید برای شما کوچک نباشد

همچنین ما در سایت های مختلفی مشاهده کردیم که جدول های مختلفی برای سایز بندی پا وجود دارد بهترین جدول برای تشخیص سایز پا جدولی است که ما برای شما آماده کردیم و با استانداردهای جهانی مطابقت دارد

نکته: بعضی از تولیدکنندگان کفش معتقدند معمولاً کفش های اسپرت یک سایز بزرگتر از کفش های کلاسیک هستند برای مثال اگر کفش کلاسیک شماره ۴۲ میپوشید به احتمال زیاد برای خرید کفش اسپرت باید شماره ۴۳ را انتخاب کنید.[/vc_column_text][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]نکته: اگر بیشتر از ۲۰ سال سن دارید یعنی بدن شما رشد استخوانی خود را انجام داده است و دیگر سایز پای شما تغییر نمی کند مگر اینکه وزن شما به صورت قابل توجهی بیشتر یا کمتر شود.

برای مثال بیشتر از ۱۰ کیلوگرم که آن هم بیشتر روی پنجه پای شما تاثیر خواهد گذاشت پس می توانید با استفاده از کفش های قبلی نیز سایزه کفش فعلی خود را انتخاب کنید

همچنین همیشه در خرید کفش دقت کنید کفش هایی که با کیفیت پایین تولید می شود امکان دارد در قالب بندی دچار مشکل باشد و سایز پایی که شما دارید با سایز قالب تولید شده متفاوت باشد پس در انتخاب کفش با کیفیت دقت کنید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]